مقالات علمی و پژوهشی

این سایت برای افراد علاقه مند به علم و پژوهش ساخته شده است
مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

شعر آیینی

اشعار

این حسین است که ما را به خدا میخواند.

چون موذن همه را سوی خدا میخواند.

سر عشاق که بر نی دل دیوانه ببرد.

عشق را زمزمه میکرد و رهی سخت ببرد

آنچنان ره که فرات از غم آن سخت گریست.

مسلم و حر که همه عرش بر آنان بگریست.

شاید آن رود که عباس از آن آبی برد.

عاقبت خون خدا را به مسیحا می برد.

ره زینب که بسی صبر بر آن می ماند.

آنقدر صبر که در جان جهان می ماند.

لشگر سعد و زیاد و ره عشاق جداست.

ره عشق و ره بد کاره ملعونه جداست.

قتلگاه سید اهل بهشت

با اقامتگاه شیاطین جداست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳

نظرات  (۳)

سلام شاه رضا عاقلی ام. ممنون از مطالب مفیدی که در اختیارمون قرار دادی. مخصوصا مقاله ات. وقت کردی یه سر هم به وبلاگ ما بزن و یک نظری بده.
                                                     یا علی
۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۷ ایلیا هادی تژاد
مقاله زیبا و قشنگی بود اما به نظرم برای شما که ۱۳ سال دارید موضوع بدی
۱۸ آذر ۹۶ ، ۲۱:۳۷ مهدی مروتی
سلام شاه رضا فک کنم معلوم باشه ولی به دلیل یاد آوری من مروتی هستم می خواستم بهت به دلیل مقاله ی خوبت بهت تبریک و یاعلی بگم و می خواستم درخواست و گوشزد کنم که لطفا به مقاله ی من نظر بده و اگر در باره ی مقاله ی شماره ی دوم مون اگه برنامه ای داری به من بگی. یا علی .!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی