مقالات علمی و پژوهشی

این سایت برای افراد علاقه مند به علم و پژوهش ساخته شده است
مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
هیتلر و ادیان
مختلف
چکیده
در همه مجامع بین المللی وقتی سخن از آلمان نازی می‌کنند بسیاری از صاحب نظران بر جنگ های جهانی متمرکز می شوند و بر این اساس هیتلر را ناقض حقوق بشر و جنایتکار جنگی مینامند و او را در مقابل مردم خود ارزیابی نمی کنند .
این مقاله رفتار هیتلر را در مقابل ادیان مختلف الهی و غیر الهی را توضیح میدهد و نشان دهنده این موضوع است.
رفتار هیتلر با دین یهودیان نسبت دیگر ادیان بسیار بد و کریه بود و راه انداختن اردو گاه های کار اجباری بسیاری از آنها را فراری داد و بر علیه خود شکل گیری داد.
در آخر نیز حتی با ورود متفقین و شوروی باز هم اشخاص یهودی کمی به آلمان باز گشتند .
و در ادامه متوجه جنایات شوروی نیز شدند که باعث تشکیل قوانین حیوانی دیوار برلین و... شد
شده و در سرزمین های اشغالی فلسطین سکنی گزیدند.

کلمات کلیدی
هیتلر، یهودیان، جنگ جهانی، اردوگاه کار اجباری، آلمان نازی

دیباچه
در جهان شخصیت هیتلر بیشتر با جنگ جهانی دوم و فتوحات و جنایات جنگی او گره خورده است و کمتر کسی هست که امور داخلی هیتلر را بررسی کند.
اهمیت موضوع آنجا آشکار می شود که درمیابیم که مبارزه این دو عنصر یعنی یهودیان و اقدامات هیتلر یا نسل کشی دینی، نژادی«هولوکاست»یکی از بزرگترین دلایل وجود صهیونیسم که یکی از بزرگترین مشکلات منطقه است بودند و مانند دو بازوی محرک عمل کرده اند و دلیل انتخاب این موضوع نیز کمتر بودن مقالات پژوهشی برای این موضوع مهم است.
هدفاز گرد آوری این مقاله آگاه کردن دانش پژوهان عزیز در رابطه با رفتار های هیتلر با ادیان مختلف وجواب دادن به این سوال است که چرا هیتلر با ادیان مختلف رفتار های مختلف داشته است و چه چیزی باعث فرار یهودیان شدهاست.
برای گرد آوری این مقاله از مقالات تاریخی در مجلات و کتاب ها و نسخه های الکترونیکی نظیر مجله دانستنیها و... استفاده شده است و امید است شما عزیزان با این مقاله شخصیت هیتلر و ادیان را بهتر بشناسید.